Maskun seurakunta etsii:

Määräaikaista lastenohjaajaa ajalle 5.8.2024-31.5.2025

Tarkemmat tiedot löydät täältä: määräaikainen lastenohjaajaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Haku päättyy 26.4.2024 klo 16, hakemukset käsitellään kirkkorekryn kautta.

Haetaan kausi- ja kesätyöntekijöitä Maskun, Lemun ja Askaisten hautausmaille

Maskun seurakunta hakee seurakunnan kolmelle hautausmaalle Maskuun, Lemuun ja Askaisiin kausityöntekijöitä ajalle 15.4.-31.10.2024 ja kesätyöntekijöitä ajalle 3.6.-4.8.2024. Askaisissa tehtäviin sisältyy myös kirkon opastus vuoropäivin. Valittavien tulee olla 18 vuotta täyttäneitä ennen työsuhteen alkamista.

Henkilö kastelee kukkia kesäisellä sankarihautausmaalla.

Kesätyöntekijä kastelemassa sankarihaudan istutuksia.

Työtehtäviin kuuluu hautausmaiden yleishoitoa ja hautojen hoitoa (kitkentää, haravointia, kukkien hoitamista, nurmikon leikkaamista, trimmeröintiä) sekä muita viheralueiden ylläpidon tehtäviä. Tehtävissä tarvitset reipasta asennetta, ahkeruutta yhteistyökykyä sekä kykyä fyysiseen ulkotyöhön, Kokemus puutarhatöistä sekä niihin liittyvien koneiden käyttötaito katsotaan eduksi.

Askaisten hautausmaan kesätyöntekijän tehtäviin sisältyy myös kirkon opastus vuoropäivin. Opas päivystää kirkossa, toivottaa vierailijat tervetulleiksi ja vastaa vierailijoiden kysymyksiin. Työtehtäviin perehdytetään ja aiempaa kokemusta ei vaadita. Odotamme kausi- ja kesätyöntekijöiltä myös hienotunteista käytöstä ja valmiutta kohdata haudoilla vierailevat omaiset. Valittavien kausi- ja kesätyöntekijöiden tulee olla 18 vuotta täyttäneitä ennen työsuhteen alkamista.

Työjaksot ovat kausityöntekijöillä 15.4.-31.10.2024 ja kesätyöntekijöillä 3.6.-4.8.2024.

Kausityöntekijöiden työaika on keskimäärin 38 h 15 minuuttia/viikko ja kesätyöntekijöiden työaika on 30 tuntia/viikko työpäivien ollessa arkipäivät ma-pe. Palkka määräytyy KirVESTES liitteen 5 mukaisesti.

Haastattelut suoritetaan viikolla 12 ja haastatteluun kutsutaan erikseen puhelimitse. Valinnat tehdään maaliskuun loppuun mennessä ja valinnasta ilmoitetaan työpaikan saaneille. Haku tapahtuu sähköisesti KirkkoRekry-palvelun kautta.

Linkki työpaikkailmoitukseen Kausityöntekijä (2) ja kesätyöntekijä (5) - Maskun seurakunta - KirkkoRekryLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja antavat:

Eira Nokkala