Nimitämme satelliittirippikouluksi sellaista rippikoulun muotoa, jossa nuori osallistuu leirijaksoon jossakin muualla (esim.järjestön tai urheiluseuran toimesta), mutta osallistuu silti oman seurakunnan toimintaan ennen leirijaksoa ns.seurakuntayhteysjaksolla.

Ole rohkeasti yhteydessä ja kysy lisää nuorisotyönohjaaja Hanna Hyvönen p.044-7225430

Sateliitti kulkee pääsääntöisesti yhden ripariryhmän mukana mutta aikataulu sovitaan kuitenkin räätälöidysti.
Srk-yhteysjakso pitää sisällään ainakin seuraavaa:

1. Aloituskokoontuminen Maskun pappilassa marras-joulukuussa / erikseen sovittu tapaaminen rippikoulusta vastaavan työntekijän kanssa.
    Saat Raamatun, seurakuntayhteysjaksokortin ja aikataulun.
    Sinut liitetään jonkin rippikouluryhmän mukaan
    (voit toivoa sellaista, jossa sinulla on kavereita)

2. Messu klo10 Maskun kirkosta ja Kirkolliset toimitukset päivä klo15 asti.

3. Ripari-ilta Maskun pappilassa.

4. Arki-iltana messun valmistelu pappilassa
    ja saman viikon sunnuntaina messussa
    Maskun kirkossa avustusvuoro. Kotiväki tervetullut mukaan!
    Messun jälkeen vanhempainilta ja nuorille kanttorin urkutunti.

5. Messu klo10 Maskun kirkossa jatkuen Diakonia- ja lähetyspäivänä klo14.30 asti (sis. ruokailun).

6. Hiljaisen viikon pääsiäisilta Maskun pappilassa. Kesto noin 1h.

7. Konsertti Maskun kirkossa keväällä

8. Palvelutehtävä  ja raamattutehtävä itsenäisesti classroomissa. Ohjeet annetaan kevään aikana.
Riparipolku