Äitien illat

Äitien iltoja vietetään pääsääntöisesti Mannerlahdessa arki-iltoina iltapalan, pienen puuhastelun ja tietenkin seurustelun merkeissä. Iltaohjelman sisältö on suunnattu erityisesti kouluikäisten ja pikkulasten äideille. Ota siis hengähdystaukoa arjesta ja tule rohkeasti mukaan yksin tai ystävän kanssa! Osallistuminen illan ohjelmaan on aina vapaaehtoista. Voit mennä halutessasi vaikka lenkille tai ottaa kirjan mukaan ja nauttia tuulenhenkäyksistä laiturinnokassa. Äitien ilta on SINUA varten! Sauna on myös aina lämpimänä ja meressä saavat rohkeat vilvoitella. Illat ovat tarkoitettu ensisijaisesti Maskun seurakunnan jäsenille. Maskun seurakunnan jäsenet ovat myös osallistumisjärjestyksessä ja varasijoissa etusijalla.

Ilmoittaudu iltoihin tästä linkistä!

Äitien leiri

Äitien oma leiri on leiri täynnä yhdessä oloa, hyvää ruokaa, mukavia aktiviteetteja ja rentoutumista. Leiri on tarkoitettu ensisijaisesti Maskun seurakunnan jäsenille. Leiri alkaa aina perjantaina kello 18.00 seurakunnan leirikeskuksessa Mannerlahdessa ja päättyy siellä lauantaina kello 18.00. Leirin hinta muille osallistujille on +50%. Maskun seurakunnan jäsenet ovat myös osallistumisjärjestyksessä ja varasijoissa etusijalla.

äitien ilta mainos