Toimintaa lapsiperheille

Maskun seurakunnan lapsi- ja perhetyö tarjoaa monenlaista ohjattua ja mukavaa tekemistä lapsiperheille. Tule tutustumaan toisiin perheisiin perhekerhoissa ja tapahtumissa myös oman alueesi ulkopuolella. Tutustu tarjontaan, löydä oma ryhmäsi ja tule vaikuttamaan toimintamme sisältöön! Olet  lämpimästi tervetullut mukaan toimintaamme juuri sellaisena kuin olet!

SEURAA MEITÄ FB:SSA: Maskun seurakunta Lapset ja perheet.

Perhekerho

Perhekerho on lapsiperheiden oma kohtaamispaikka, missä jaetaan arkea yhdessä ja lapset saavat uusia kavereita leikkien lomassa. Perhekerhoissa tutustutaan vaihteleviin teemoihin esim. musiikin, laulujen, lorujen, askartelujen ja hiljentymisen keinoin.

_______________________________________________________

Kevään 2024 aikataulut:

ASKAISTEN SEURAKUNTATALOLLA maanantaisin klo 9.30-11.30 ( p.044 722 5428 /Mia)

MASKUN SEURAKUNTATALON ALAKERRASSA tiistaisin 9.30-11.30 (p. 044 722 5429 /Jasmina)

LEMUN  PAPPILASSA keskiviikkoisin 9.30-11.30  (p. 044 722 5428 /Mia)

Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan ensisijaisesti kerhojen WA-ryhmissä.

Nuppuset

Nuppuset on ensimmäistä lastaan odottavien ja saaneiden vanhempien ja vauvojen ikioma kerho, joka toimii aina yhden toimintavuoden kerrallaan (syksy ja kevät).

Tule mukaan kohtaamaan muita vanhemmuuttaan aloittavia vanhempia. Kerhossa on vaihtuvia teemoja, askartelua, musiikkia ja tuokioiden lomassa hiljennymmekin hetkeksi. Vierailijoita voimme kutsua käymään esim. kirjastosta ja neuvolasta.

Ryhmä kokoontuu Maskun seurakuntatalon alakerrassa. Talo tarjoaa kahvia ja teetä. Mikro on käytössä, joten omia eväitäkin voi tuoda.

Ohjaaja lisää ilmoittautuneet WhatsApp-ryhmään, joka toimii pääasiallisena tiedoituskanavana.

Seuraa ilmoitteluamme myös Maskulaisessa ja Facebookissa: Maskun seurakunta Lapset ja perheet

Lisätietoa:  Erika Kivirinta 044-722 54 21

Ilmoittaudu Nuppusiin!