Hertta-aasi ja Usko-nalle

Kevään 2020 aikana valmistui Maskun seurakunnalle ihan uusi työntekijä.

Rautalanka vääntyi ja vähän kanaverkkokin. Kädet liisterissä ja turkin karvoissa lastenohjaajamme Mian taitavissa käsissä syntyi upea luomus. Aasimme tulee varmasti tutuksi tapahtumissamme. Elokuussa, ensimmäisessä työtehtävässään Maskun srk-talon Kirppistapahtumassa, hän sai seurakseen myös messunallemme Uskon. Usko viihtyy parhaiten kirkossa, mutta käy mielellään  tervehtimässä lapsia muuallakin. Uskolla on myös oma hieno kirkkopassi, johon hän kerää tarroja käydessään kirkossa. Tule sinäkin siis jumalanpalvelukseen ja hae Uskolta itsellesi oma kirkkopassi. Kuudesta tarrasta saa pienen palkinnon!

Iso valkoinen nalle ison harmaakarvaisen, käsityönä valmistetun aasin selässä. Kuva on otettu nurmella.
Messunalle Usko matkustaa Hertta-aasin selässä.
uskonalle ja kirkkopassi