Leirit, retket ja leiripäivät

Leirit ja leiripäivät järjestetään lähes poikkeuksetta Mannerlahdessa. Mannerlahden leirikeskuksemme tarjoaa upeat puitteet monenlaiseen retki- ja leiritoimintaan. Perheleiri / leiripäivä järjestetään kevätkaudella ja äitien leiri / leiripäivä syyskaudella. Leirit ja leiripäivät ovat kaikille avoimia ja niihin on omat ilmoittautumislinkkinsä.

Toukokuussa 2024 Mannerlahden leirikeskuksessa järjestetään perheleiri!

Mukaan mahtuu seitsemän perhettä.

Leirin ajankohta on 17.-18.5.2024.

Perheleiri alkaa perjantaina 17.5. klo 18 ja päättyy lauantaina 18.5. klo 18.

Leirimaksu on Maskun seurakunnan jäseniltä 20€/hlö (alle 7-vuotiaat lapset ilmaiseksi). Muilta leirimaksu on 30€/hlö.

Leirin täyttyessä ilmoittautumisen etusijalla ovat Maskun seurakunnan jäsenet.

Perheleirin ilmoittautuminen aukeaa ma 15.4. klo 9.00 ja ilmoittautumaan pääset TÄÄLTÄ.

_______________________________________________________

Kevätretki huipentaa päivä-  ja perhekerholaisten kauden.

Perhekerholaisten retkiä on pääasiassa järjestetty Mannerlahden leirikeskukseen, joinain vuosina vaihtoehtoisesti lähialueen retkeilykohteisiin. Tervetuloa siis mukaan toimintaamme päivä- ja perhekerhoihin Askaisissa, Lemussa ja Maskun seurakuntatalolla.