Lapsi- ja perhetyön väki esittäytyy

Erika Kivirinta, lapsityönohjaaja eli The Boss Lady

Pääsin mukaan lapsi- ja perhetyön iloiseen sekä ammattitaitoiseen joukkoon elokuussa 2022. Asun Maskun Askaisten kylällä ja perheeseeni kuuluu mieheni Sami sekä jalkapalloilevat alakouluikäiset pojat. Töiden ulkopuolella aikani kuluu pääasiassa kotosalla perheen parissa ja mahdollisuuksien mukaan myös lukien, ulkona liikkuen, laulaen ja yhdistyspuuhissa touhuten. Olen aikaisemmin toiminut varhaiskasvatuksen opettajana sekä yksityisenä perhepäivähoitajana. Lisäksi kokemusta on ehtinyt kertymään henkilöstö- ja taloushallinnon puolelta. Lasten sekä perheiden asiat ovat lähellä sydäntä ja on ollut valtavan hienoa päästä mukaan kotiseurakunnan toiminnan toteuttamiseen ja kehittämiseen. Meidän toimintamme tehdään teitä varten eli toivottavasti nähdään kerhoissa ja tapahtumissa!

Jasmina Sotka, lastenohjaaja Masku

Heips, oon Jasmina ja asun Mynämäessä poikani ja mieheni kanssa. Lastenohjaajana olen työskennellyt vuodesta 2019 alkaen ja sitä ennen minut löysi kaupasta. Vapaa-aikana tykkään matkustella, valokuvailla ja puuhastella milloin mitäkin. Harrastuksiini kuuluu myös kaikenlainen keräily sekä askartelu. Lemppariasioitani ovat herkuttelu, oman pojan kanssa höpsöttely, ulkona istuskelu sekä kaikki kauniit asiat, kuten sateenkaari. Vastaavasti inhoan ötököitä, ilmapalloja, ukkosta ja maksalaatikon tuoksua. Työssäni ihaninta on pienet ihmiset ja kohtaamiset perheiden kanssa. Nähdään siis kerhoissa.

Mia Tuomisto, lastenohjaaja Lemu-Askainen

Hei, olen 52-vuotias kolmen nuoren äiti Raisiosta. Nuorison lisäksi perheeseemme kuuluu monirotuinen 13v. pappakoiruus Martti. Vapaa-aikanani mielelläni lähden luontoon Martin kanssa ja iltojen pimetessä viihdyn erilaisten askarteluiden ja kokkailun parissa. Maskun seurakunnassa olen lastenohjaajana laulanut, leikkinyt ja askarrellut jo toistakymmentä vuotta. Työpäiviini sisältyy paljon iloa ja vauhtia erilaisten pienten ja isojen ihmisten kohtaamisten kautta. Nautin työstäni lasten ja perheiden parissa. Hymyillään kun tavataan!

Sirja Valtanen, lastenohjaaja Lemu-Askainen

Heippa! Mä oon 35-vuotias yhden lapsen äiti Mynämäen Karjalan metsistä ja eksyin tänne Maskun puolelle töihin 2022 Tammikuussa. Kotoa löytyy myös mies ja koira, ja koska koira kiinnostaa varmaan kaikkia eniten niin hän on 14-vuotias welsh corgi cardigan pappa nimeltään Roope (tunnetaan yleisesti myös Vatipäänä ja onpa hän Haloo Mynämäki!-faceryhmäänkin päässyt karkureissullaan). Töiden ulkopuolella minut löytää usein valokuvaamasta, piirtämästä, lukemasta tai nauttimasta elämästä hyvän suoratoistopalvelun äärellä. Musiikki on minulle elinehto ja keikoilla ja konserteissa käynkin runsaasti! Ensimmäiseltä ammatiltani olen tekstiiliartesaani ja sitäkin osaamista koetan parhaani mukaan hyödyntää nykyisessä työssäni. Lempivärini on musta, lempiruokani sushi ja maailmassa inhottaa eniten hämähäkit, maksalaatikko ja passionhedelmät.

Elina Kujanpää, lastenohjaaja Masku

Tänään on tänään.