Keväällä 2024 seurakunnan kerhot pyörivät viikoilla 2-20. Niiden tarjonnan näet tarkemmin omilta alasivuilta. Ilmoittautuminen tapahtuu nettilomakkeilla ja syyskaudella mukana olleiden lasten ei tarvitse ilmoittautua uudelleen. Uusien mukaan mahtuminen selviää klikkaamalla auki ilmoittautumislomake.

Ilmoittaudu rohkeasti mukaan tai kysy lisää Hannalta 044-7225430.
Koulujen loma-aikoina ei ole kerhoja.

Kerhot tarjoavat lapselle mielekkään harrastuksen, jossa lapsi tapaa ystäviä, saa monipuolista tekemistä, yhdessäolon kokemuksia ja oppii uutta. Kerhoissa saa touhuta uutta turvallisen aikuisen tai innokkaan nuoren läsnä ollessa ilman menestymisen paineita. Kerhot ovat maksuttomia.

Kerhot kokoontuvat useimmiten kerran viikossa tai joka toinen viikko noin 1-2 tuntia kerrallaan. Kerhot kokoontuvat kouluvuoden aikana iltapäivällä tai alkuillasta ja niihin tulee turvallisuuden varmistamiseksi ilmoittautua etukäteen. Kokkailujen osalta emme voi taata eritysruokavalioiden huomioimista, mutta pyrimme toki siihen.

Monissa kerhoissa on teema, kuten kokkaus tai liikunta. Osa kerhoista taas toimii avoimina sekakerhoina, joissa kerholaisten joukko yhdessä ohjaajansa kanssa suunnittelee ohjelman.

Seurakunnan kerhojen erityispiirteenä on hartauden järjestäminen jokaisena kokoontumiskertana. Tuokiossa käydään läpi kirkkovuoden kulkua, luetaan raamatunkertomuksia, lauletaan hengellisiä lauluja ja rukoillaan yhdessä.

Kerhoja ohjaavat nuorisotyönohjaajat sekä vapaaehtoiset nuoret ja aikuiset. Kerhotyöhön ovat aina tervetulleita uudet vapaaehtoiset! Jos kiinnostuit ota rohkeasti yhteyttä nuorisotyönohjaajiin.