Mannerlahti 150 juhlavuoden myyntituotteet

Mannerlahden 150 juhlavuoden kunniaksi julkaistiin erä Mannerlahti tuotteita. Tuotteita voi ostaa Maskun kirkkoherranvirastosta viraston aukioloaikoina sekä Mannerlahdesta tapahtumien yhteydessä.

Muistikirjat

Kovakantinen keinonahkainen muistikirja on laadukas lisä laukkuun tai työpöydälle. Kantta koristaa Mannerlahden siluetti, jonka on piirtänyt Sirja Valtanen. A6 kokoisen muistikirjan sivut ovat blankot valkoiset ja muistikirjasta löytyy kirjanmerkkinauha. Muistikirjaa löytyy neljässä eri värissä.

Muistikirja 7 €

Korut ja avaimenperä / riipus

Korvakorut ja avaimenperä/riipus ovat suomalaista laserleikattua koivuvaneria. Korujen kuva-aihe on saanut inspiraationsa Mannerlahden portaikon käpyornamentista. Korujen suunnittelija on Sirja Valtanen ja työstöstä ja koonnista on vastannut kotimainen Jarette Oy. Korut ovat suomalaisia avainlipputuotteita ja kaikki koruosat ovat ruostumatonta terästä. Korujen taustapahvin Mannerlahti siluetti on sama kuin muistikirjoissa ja sen on suunnitellut Sirja Valtanen.

Korvakorut 15 € / pari

Avaimenperä / riipus 10 €

Mannerlahti-kahvi

Mannerlahti kahvi on Askaisten prännärin oma erityinen Mannerlahden juhlavuoden kunniaksi suunnittelema kahvisekoitus. Makuprofiililtaan mehukkaassa kahvissa voit maistaa karamellin, limen ja toffeen raikkaita aromeja. Kahvipaketin etiketti ja siinä oleva Mannerlahti siluetti on Sirja Valtasen suunnittelema.

Kahvilajike: Castillo, Colombia - 100% ARABICA

Paahtoaste 3, suodatinkahvi

10 € / 250 g kahvipaketti

Carl Mannerheimin Uusi Hannula Askaisissa, kartano - kunnalliskoti - leirikeskus

Esa Laukkasen, Albert Vallusen ja Säde Aarlahden toimittama kirja kertoo Mannerlahden historiasta; miten 1874 valmistuneesta huvilasta tuli lopulta Maskun seurakunnan leirikeskus. Kirjan tuotto menee lyhentämättömänä Mannerlahdelle, mm. ylläpitokustannuksiin.

Kirja 20 € / kpl